אירועי השקה, מיתוג וכתיבת תוכן

הנחייה נכונה, כתיבה, עריכה וקופירייטינג הן בעצם הכתיבה היצירתית שמקפיצה מדרגה את התוכן המלווה את תוכניות העבודה ומסייעת לו לפרוץ לתודעה, הן של ציבור הלקוחות והן של עובדי החברה.

בכל השקה מוצר צריך שיהיה לו סלוגן.

הסלוגן אמור לייצג את ערכי המותג של הלקוח ולגרות את סקרנותו של הלקוח בכמה חושים.


• יצירתיות מקצרת את הדרך לקהל היעד
• עיצוב והפקת טיזר מייל
• עיצוב והפקת כרזות  רול אפ ומיתוג האירועים
• התאמת פעילות קד"מ חוויתי באה להשלים את תהליך ההשקה